menu horizontal

menu horizontal2

menu horizontal3

Ahad, 7 Julai 2013

BELI EMAS DINAR MURAH DAPAT JADI PENGEDAR SEMPENA PROMOSI RAMADHAN



Beli emas dinar murah pada harga emas terendah modal sedikit dapat jadi pengedar emas sempena promosi public gold dibulan ramadhan julai 2013
Public gold telah melancarkan promosi Ramadhan Dealer Recruitment Drive DRD bermula 1 julai 2013 hingga 31 julai 2013 untuk memberi peluang kepada pelabur atau pembeli emas baru atau yang sudah menjadi pelanggan public gold untuk menjadi dealer public gold atau pengedar emas public gold.
Rebut peluang keemasan untuk membeli emas atau menjadi dealer public gold dengan modal minimun kerana penurunan harga emas kini atau harga emas semasa yang paling murah.Tawaran hebat pengambilan dealer emas public gold termurah ini hanya pada bulan julai 2013. Ambil langkah bijak pada harga emas termurah dan menggunakan modal yang sedikit untuk menjadi dealer public gold atau pengedar emas fizikal public gold untuk masa depan yang lebih cerah. Anda tidak di kenakan apa-apa yuran atau kos tersembunyi untuk menjadi dealer public gold, hanya dengan beli emas berjumlah 25 dinar sahaja.
Contoh pengiraan untuk menjadi deealer public gold melalui promosi Ramadhan Dealer Rcruitment Drive (DRD) ini. Lihat rajah di atas, harga emas 10 dinar adalah RM5653 dan harga emas 5 dinar adalah RM2839. Jadi untuk menjadi dealer public gold melalui promosi ini anda perlu membeli sekurang-kurangnya 25 dinar iaitu 2 keping emas 10 dinar dan sekeping emas 5 dinar yang berjumlah RM5653+RM5653+RM2839 = RM14145. Hanya membeli emas hanya RM14145 anda dapat menjadi dealer public gold...sedangkan syarat biasa menjadi dealer public gold adalah mesti membeli sekurang-kurangnya RM20k. Anda berminat jadi pengedar emas tapi tidak mempunyai wang RM14k lebih...Jangan risau,anda boleh menjadi dealer dengan kaedah pembelian secara ansuran bulanan EPP. Klik untuk mengetahui KAEDAH PEMBELIAN EMAS SECARA ANSURAN EPP.
Rebut peluang keemasan ini dengan daftar percuma sebagai pelanggan public gold dan beli emas dinar berjumlah 25 dinar untuk menjadi pengedar emas public gold. Klik cara terperinci PANDUAN LENGKAP PELABURAN EMAS untuk daftar sebagai pelanggan public gold, beli emas 25 dinar dan seterusnya menjadi dealer public gold.
Penerangan promosi  Ramadhan Dealer Rcruitment Drive (DRD) public gold adalah seperti berikut :
Tempoh Promosi: 1 Julai 2013-31 Julai 2013
Syarat boleh menjadi dealer public gold : Dengan pembelian berjumlah 25 Dinar dan ke atas dalam satu invois, anda layak untuk menikmati keistimewaan berikut:
i.Menjadi New Dealer atau pengedar emas public gold
ii. Menikmati 1% insentif
Terma dan Syarat kelayakan menjadi agen atau dealer public gold :
1. Promosi ini sah dari 1st Julai 2013 -31st Julai 2013.
2. Promosi ini terbuka kepada semua pembeli baru atau customer public gold.
3.Dengan pembelian berjumlah 25 Dinar dan atas dalam satu invois atau resit adalah layak untuk menikmati yang keistimewaan dinyatakan atas.
4. Promosi ini sah untuk pembelian melalui internet, panggilan talefon, ESOS, Aplikasi mudah alih atau walk in terus ke cawangan public gold.Klik CARA-CARA BELI EMAS PUBLIC GOLD
5. Promosi ini sah untuk kedua-dua bayaran penuh, Full Payment dan Pembayaran Mudah Pembelian, Easy Payment Purchase  (EPP).
6. Sebarang pembatalan pembelian atau tidak membayar pembelian berdasarkan tempoh yang ditetapkan tidak layak untuk promosi ini.
Perhatian :
Pihak pengurusan public gold berhak untuk meminda terma dan syarat tanpa terlebih dahulu memberikan notis.
Produk emas 10 dinar merupakan produk dinar emas yang terbaik untuk simpanan dan pelaburan kerana mempunyai kadar susut nilai atau spread yang paling rendah dalam kategori emas dinar iaitu hanya 5% sahaja dan tidak dikenakan kos transport. Lihat JENIS EMAS TERBAIK UNTUK PELABURAN. Susut nilai yang rendah akan memaksimumkan keuntungan anda bila berlaku kenaikan harga emas. Biasanya harga emas akan naik apabila hampir hari raya kerana permintaan yang tinggi terhadap logam mulia ini apabila menjelang hari raya.
Bertindak sekarang adalah satu langkah yang paling bijak dalam pelaburan emas fizikal  pada masa yang sesuai dimana harga emas yang rendah seperti harga emas tahun 2010 dan berpeluang mendapat keuntungan segera jika harga emas naik dalam masa terdekat.Maklumat lanjut hubungi mesej sms atau whatsapp master dealer public gold kelantan malaysia, zaidi 019-9185593

0 ulasan:

Catat Ulasan

sila ulas