menu horizontal

menu horizontal2

menu horizontal3

Khamis, 13 September 2012

FREE DAFTAR CUSTOMER PUBLIC GOLD UNTUK MULA MELABUR EMAS

Free daftar jadi customer public gold atau pelanggan public gold pada website public gold untuk mula melabur emas fizikal membolehkan membeli emas atau menjual emas public gold dengan mudah melalui website public gold 24 jam secara online mengikut harga emas dunia.

Pelaburan emas fizikal public gold adalah pelaburan yang menguntungkan,tapi ramai yang takut atau ragu-ragu untuk memulai pelaburan emas kerana banyak pelaburan emas yang tidah sah atau berbentuk skim cepat kaya. Jadi untuk memulakan pelaburan emas dengan yakin,cara terbaik adalah dengan mendaftar sebagai customer public gold dahulu iaitu dengan daftar free atau register pelanggan public gold pada website public gold dan akan membolehkan anda membeli emas public gold atau menjual emas public gold melalui website public gold atau sms 24 jam sehari secara online. Jangan lepaskan peluang untuk menjadi pelanggan public gold untuk mula melabur dalam pelaburan emas dengan mula membeli emas public gold.
FREE CARA PENDAFTARAN SEBAGAI PELANGGAN PUBLIC GOLD :
1. Layari laman web public gold, iaitu http://www.publicgold.com.my
2.Klik login
3.Klik register

4.Pada ruangan registration :

Tulis nama dan maklumat anda. Tuliskan pada ruangan introducer : PG 001425, introducer name : MOHD ZAIDI BIN JUNUS, introducer mobile : 019-9185593 dan how you get to know us : dari website www.pelaburanemaspublicgoldmalaysia.com.
5. Akhir sekali klik register...

6. Pihak public gold akan menghantar Username dan password untuk anda melalui emel. Username dan password itu anda boleh gunakan untuk membeli emas atau kunci harga emas pada website public gold 24 jam.
7. Username dan password itu membolehkan anda mula melabur emas iaitu membeli emas public gold sama ada syiling dinar,gold bar atau dirham pada website public gold dengan klik login dan masukkan username dan passwood tersebut.
8. Untuk beli emas public gold,klik pada place order dan untuk menjual emas public gold klik place sell back. Harga emas untuk beli emas atau jual emas adalah berubah setiap 20 minit mngikut harga emas antarabangsa. Klik untuk CARALOCK HARGA EMAS PADA WEBSITE PUBLIC GOLD
9. Setelah lock harga beli emas, bayar dan ambil emas anda di CAWANGANPUBLIC GOLD BERDEKATAN ANDA.
Pendaftaran adalah percuma, mulalah mendaftar sekarang dan cuba beli emas yang murah dahulu sperti 1 dinar atau 10 dirham perak.
Selepas anda mendaftar sebagai pelanggan public gold dan telah yakin dengan produk  emas public gold, bolehlah MENJADI DEALER PUBLIC GOLD.
Kebaikkan mendaftar sebagai pelanggan public gold :
1. Menyakinkan anda dengan emas fizikal public gold sebagai langkah pertama menceburi pelaburan emas fizikal public gold.
2. Mudah beli emas online dengan kunci harga beli emas sendiri di website public gold atau SMS 24 jam sehari.
3. Mudah menjual emas public gold melalui kunci harga pada website 24 jam tanpa melalui dealer. Jadi anda boleh jual emas dengan senang jika kecemasan.
4. Dapat maklumat atau berita terkini yang dihantar oleh public gold ke emel anda.
5. Cara mudah menjadi dealer iaitu bila anda cukup modal RM20k keatas anda boleh lock harga emas sendiri bagi membeli emas RM20k keatas dan menjadi dealer public gold. Anda juga boleh kumpulkan lock harga emas yang dikehendaki oleh adik beradik atau kawan asalkan jumlah belian emas adalah RM20k keatas dalam satu resit atau s.o untuk menjadi dealer public gold.
6.Selamat kerana anda berurusan secara langsung dengan syarikat public gold untuk  jual beli emas dan urusan beli emas atau jual emas yang banyak melibatkan pemindahan wang melalui bank. Jadi tidak perlu membawa duit tunai yang banyak,hanya berurusan di bank untuk beli emas atau jual emas dalam jumlah yang banyak.
7.Stok emas sentiasa ada dan sah.Syarikat pelaburan emas public gold adalah syarikat pelaburan emas malaysia yang sah dan mendapat kelulusan bank Negara Malaysia.Klik untuk melihat MENGENAI PUBLIC GOLD DAN KELULUSAN BANKNEGARA MALAYSIA.Public gold sememangnya syarikat yang sah berdaftar dan mempunyai cawangan seluruh Malaysia yang mengeluarkan sendiri emasnya,jadi stok emas sentiasa ada.Kelebihannya ialah pelabur emas boleh  membeli emas setiap masa walaupun pada harga murah.
Tips membeli emas, klik untuk PILIH JENIS EMAS TERBAIK 
Daftar sekarang dan mulai membeli emas semasa harga emas masih rendah, maklumat lanjut hubungi zaidi 019-9185593

0 ulasan:

Catat Ulasan

sila ulas